Regulamin sklepu dietetyka i usług online

Regulamin określa warunki oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu internetowego https://walczymyzazs.pl prowadzonego przez Wioleta Brzezina z siedzibą w Polsce NIP 6431732490 Regon 520532674
Kontakt ze Sklepem e-mail: walczymyzazs@gmail.com

§ 1 Definicje

  1. Administrator – Wioleta Brzezina prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą walczymyzazs Wioleta Brzezina z siedzibą w Polsce NIP 6431732490 Regon 520532674;
  2. Dietetyk  Wioleta Brzezina  udzielająca usługi dietetyczne za pośrednictwem Sklepu;
  3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z usług świadczonych przez Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu.
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z przedsiębiorcą w ramach Sklepu umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 
  5. Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG;
  6. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego;
  7. Umowa – umowa zawierana za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość na produkty i usługi świadczone przez Sklep.
  8. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności za pomocą określenia warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności, dostawy.
  9. Konsultacje online – usługa świadczona wyłącznie przy wykorzystaniu środków służących do porozumiewania się na odległość (np. w formie wideokonferencji lub telefoniczne) opłacona przelewem online.
  10. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i promocjach w Sklepie internetowym.
  11. Produkt – treści cyfrowe dostępne w Sklepie internetowym, dostarczane przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie Umowy, zawartej z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu.
  12. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
  13. Umowa o Dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej – umowa zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca dostarczania przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za zapłatą ceny. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o Umowie sprzedaży, dotyczy to również Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych, chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia.
  14. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Konsumentowi na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.

§ 2 Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego sprzedaż usług drogą elektroniczną oraz produktów cyfrowych wymienionych w § 3 Regulaminu.
  2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
    • dostęp do Internet;
    • standardowy system operacyjny;
    • standardowa przeglądarka internetowa;
    • posiadanie aktywnego adresu e-mail.

3.   Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.

4. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Sklepie.

5. W przypadku gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść cyfrową, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą za pomocą wskazanego na stronie internetowej adresu e-mail w ciągu 7 dni od zakupu.

§ 3 Produkty i usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. W Sklepie dostępne są następujące Usługi elektroniczne: 
    • Formularz Zamówienia 
    • Newsletter.
  2. Usługi elektroniczne wymienione powyżej mają charakter nieodpłatny i świadczone są przez czas nieograniczony, chyba że w opisie danej usługi wynika inaczej.
  3. Sprzedawca w ramach Sklepu oferuje następujące Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe:
    • ebooki o tematyce dietetycznej;
    • gotowy plan żywieniowy – produkt elektroniczny niedostosowany indywidualnie zawierający określoną dzienną wartość kaloryczną obejmującą listę zakupów, listę składników potrzebnych do przygotowania posiłków, określenie sposobu przygotowania posiłków;
    • indywidualny plan żywieniowy rozumiany jako konsultacje online (wraz z przeprowadzeniem wywiadu żywieniowego) w wariantach:
  • Pojedyncza konsultacja dietetyczna (osoba dorosła z alergią pokarmową, dziecko z alergią pokarmową, mama z alergią pokarmową karmiąca piersią dziecko z alergią pokarmową) – usługa obejmuje 1 Konsultację online. Czas konsultacji wynosi maksymalnie 60 minut. Czas ten może być krótszy w zależności od stanu zdrowia Klienta czy ilości pytań do Usługodawcy. Cena obejmuje 1 Konsultację online, analizę badań laboratoryjnych, analizę Dziennika żywieniowego i Wywiadu zdrowotnego przesłanych najpóźniej 7 dni przed Konsultacją na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com , zalecenia żywieniowe dla Klienta wydane podczas konsultacji oraz pogłębioną edukację żywieniową. Celem konsultacji jest edukacja w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków i zapobiegania niedoborom żywieniowym wynikającym z eliminacji dietetycznych. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem konsultacji. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu konsultacji bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości.Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Po zakończonej konsultacji Klient może dokupić podsumowanie konsultacji w formie dokumentu pdf. Podsumowanie zawiera w sobie tylko i wyłącznie proponowaną suplementację wraz z proponowanym dawkowaniem. Czas oczekiwania na podsumowanie wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Po otrzymaniu podsumowania w formie pdf Klient ma możliwość zadania ewentualnych pytań dotyczących tylko i wyłącznie kwestii poruszanych w podsumowaniu za pośrednictwem wiadomości mailowej odpowiadając zwrotnie na wiadomość z podsumowaniem maksymalnie do 7 dni od otrzymania podsumowania.
  • Pojedyncza Konsultacja dietetyczna Kontrolna (osoba dorosła z alergią pokarmową, dziecko z alergią pokarmową, mama z alergią pokarmową karmiąca piersią dziecko z alergią pokarmową) – usługa obejmuje 1 Konsultację online. Czas konsultacji wynosi maksymalnie 45 minut. Czas ten może być krótszy w zależności od stanu zdrowia Klienta czy ilości pytań do Usługodawcy. Cena obejmuje 1 Konsultację online, analizę badań laboratoryjnych, analizę Dziennika żywieniowego i Wywiadu zdrowotnego przesłanych najpóźniej 7 dni przed Konsultacją na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com , zalecenia żywieniowe dla Klienta wydane podczas konsultacji oraz pogłębioną edukację żywieniową. Celem konsultacji jest edukacja w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków i zapobiegania niedoborom żywieniowym wynikającym z eliminacji dietetycznych. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem konsultacji. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu konsultacji bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całościPowyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Po zakończonej konsultacji Klient może dokupić podsumowanie konsultacji w formie dokumentu pdf. Podsumowanie zawiera w sobie tylko i wyłącznie proponowaną suplementację wraz z proponowanym dawkowaniem. Czas oczekiwania na podsumowanie wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Po otrzymaniu podsumowania w formie pdf Klient ma możliwość zadania ewentualnych pytań dotyczących tylko i wyłącznie kwestii poruszanych w podsumowaniu za pośrednictwem wiadomości mailowej odpowiadając zwrotnie na wiadomość z podsumowaniem maksymalnie do 7 dni od otrzymania podsumowania.
  • Pojedyncza konsultacja AWARYJNA (osoba dorosła z alergią pokarmową/AZS, dziecko z alergią pokarmową/AZS, dziecko z alergią pokarmową/AZS + wsparcie edukacyjne i pielęgnacyjne skóra z AZS) – usługa obejmuje 1 Konsultację online. Czas konsultacji wynosi maksymalnie 60 lub 80 minut w zależności od wybranego wariantu. Maksymalny czas konsultacji wynikający z wybranego wariantu znajduje się w opisie wybranej konsultacji w Sklepie. Czas ten może być krótszy w zależności od stanu zdrowia Klienta czy ilości pytań do Usługodawcy. Cena obejmuje 1 Konsultację online, analizę badań laboratoryjnych, analizę Dziennika żywieniowego i Wywiadu zdrowotnego przesłanych najpóźniej 3 dni przed Konsultacją na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com , zalecenia żywieniowe dla Klienta wydane podczas konsultacji oraz pogłębioną edukację żywieniową. Celem konsultacji jest edukacja w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków i zapobiegania niedoborom żywieniowym wynikającym z eliminacji dietetycznych.Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem konsultacji. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu konsultacji bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości. Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Po zakończonej konsultacji Klient może dokupić podsumowanie konsultacji w formie dokumentu pdf. Podsumowanie zawiera w sobie tylko i wyłącznie proponowaną suplementację wraz z proponowanym dawkowaniem. Czas oczekiwania na podsumowanie wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Po otrzymaniu podsumowania w formie pdf Klient ma możliwość zadania ewentualnych pytań dotyczących tylko i wyłącznie kwestii poruszanych w podsumowaniu za pośrednictwem wiadomości mailowej odpowiadając zwrotnie na wiadomość z podsumowaniem maksymalnie do 7 dni od otrzymania podsumowania.
  • Wsparcie pielęgnacyjne – usługa obejmuje 1 Konsultację online. Czas konsultacji wynosi maksymalnie 40 minut. Czas ten może być krótszy w zależności od stanu zdrowia Klienta czy ilości pytań do Usługodawcy. Cena obejmuje 1 Konsultację online trwającą maksymalnie 40 minut, omówienie charakterystyki skóry dotkniętej AZS (typowa lokalizacja i różnicowanie zmian pod kątem ŁZS), omówienie czynników psychologicznych mających wpływ na skórę atopową, omówienie czynników genetycznych mających wpływ na skórę atopową, omówienie czynników środowiskowych mających wpływ na skórę atopową, porady dotyczące pielęgnacji poszczególnych partii ciała wraz z propozycjami konkretnych schematów pielęgnacyjnych, porady dotyczące obserwacji czynników zaostrzających AZS, porady dotyczące alergii na metale i inne hapteny. KONSULTACJA NIE JEST KONSULTACJĄ DERMATOLOGICZNĄ. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem konsultacji. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu konsultacji bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości. Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Po zakończonej konsultacji Klient może dokupić podsumowanie konsultacji w formie dokumentu pdf. Podsumowanie zawiera w sobie tylko i wyłącznie proponowane produkty pielęgnacyjne. Czas oczekiwania na podsumowanie wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Po otrzymaniu podsumowania w formie pdf Klient ma możliwość zadania ewentualnych pytań dotyczących tylko i wyłącznie kwestii poruszanych w podsumowaniu za pośrednictwem wiadomości mailowej odpowiadając zwrotnie na wiadomość z podsumowaniem maksymalnie do 7 dni od otrzymania podsumowania.
  • Pojedyncza konsultacja dietetyczna (osoba dorosła z alergią pokarmową, dziecko z alergią pokarmową, mama z alergią pokarmową karmiąca piersią dziecko z alergią pokarmową) + Wsparcie edukacyjne i pielęgnacyjne– usługa obejmuje 1 Konsultację online. Czas konsultacji wynosi maksymalnie 80 lub 120 minut w zależności od wybranego w Sklepie wariantu konsultacji. Maksymalny czas trwania danego wariantu wynika z opisu danej konsultacji w Sklepie. Czas ten może być krótszy w zależności od stanu zdrowia Klienta czy ilości pytań do Usługodawcy. Cena obejmuje 1 konsultację online, analizę badań laboratoryjnych, analizę Dziennika żywieniowego i Wywiadu zdrowotnego przesłanych najpóźniej 7 dni przed Konsultacją na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com , zalecenia żywieniowe dla Klienta wydane podczas konsultacji oraz pogłębioną edukację żywieniową. Celem konsultacji jest edukacja Klienta w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków i zapobiegania niedoborom żywieniowym wynikającym z eliminacji dietetycznych, omówienie charakterystyki skóry dotkniętej AZS (typowa lokalizacja i różnicowanie zmian pod kątem ŁZS), omówienie czynników psychologicznych mających wpływ na skórę atopową, omówienie czynników genetycznych mających wpływ na skórę atopową, omówienie czynników środowiskowych mających wpływ na skórę atopową, porady dotyczące pielęgnacji poszczególnych partii ciała wraz z propozycjami konkretnych schematów pielęgnacyjnych, porady dotyczące obserwacji czynników zaostrzających AZS, porady dotyczące alergii na metale i inne hapteny. KONSULTACJA NIE JEST KONSULTACJĄ DERMATOLOGICZNĄ. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem konsultacji. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu konsultacji bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości. Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Po zakończonej konsultacji Klient może dokupić podsumowanie konsultacji w formie dokumentu pdf. Podsumowanie zawiera w sobie tylko i wyłącznie proponowaną suplementację wraz z proponowanym dawkowaniem oraz proponowane produkty pielęgnacyjne. Czas oczekiwania na podsumowanie wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Po otrzymaniu podsumowania w formie pdf Klient ma możliwość zadania ewentualnych pytań dotyczących tylko i wyłącznie kwestii poruszanych w podsumowaniu za pośrednictwem wiadomości mailowej odpowiadając zwrotnie na wiadomość z podsumowaniem maksymalnie do 7 dni od otrzymania podsumowania.
  • Dwumiesięczna współpraca PREMIUM (osoba dorosła z alergią pokarmową/AZS, dziecko z alergią pokarmową/AZS)– współpraca obejmuje: Dwumiesięczną opiekę dietetyczną, 2 konsultacje online – pierwsza trwająca maksymalnie 80 minut, kolejna oceniające postęp wdrażania zmian trwająca maksymalnie 40 minut ustalana po 4 tygodniach od dnia wysłania przez Dietetyka Planu Współpracy (data Konsultacji kontrolnej jest ustalana przez Dietetyka. Konsultacja kontrolna ma na celu kontrolę wdrażania zmian u Klienta, wyjaśnienie ewentualnych niejasnych kwestii oraz wprowadzenie ewentualnych modyfikacji Planu. Po Konsultacji kontrolnej Dietetyk nie wysyła podsumowania, chyba, że są wprowadzane istotne modyfikacje postępowania, które wymagają szerszego opisu), 1-dniowy przykładowy jadłospis stanowiący element edukacyjny względem prawidłowej kompozycji i różnorodności potraw, analizę obecnego stanu zdrowia, analizę badań laboratoryjnych, analizę Wywiadu zdrowotnego i Dziennika żywieniowego wraz z korektą ewentualnych błędów, indywidualnie dobrane zalecenia żywieniowe, informacje dotyczące istotnych klinicznie alergenów, indywidualnie dopasowany Plan suplementacyjny dobrany w oparciu o wyniki badań i przeprowadzony wywiad, sugestie zmiany stylu życia, indywidualnie dobrane zalecenia pielęgnacyjne skóry atopowej- jeśli ten problem w danym przypadku również występuje, stały kontakt mailowy, gdzie odpowiadam na wszystkie pytania, przesyłany do Dietetyka cotygodniowy raport. Czas oczekiwania na odpowiedź na pytanie zadane drogą mailową wynosi maksymalnie 48 h od poniedziałku do piątku. Czas oczekiwania na Plan Współpracy, gdzie ujęte są powyższe informacje wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem współpracy. Celem współpracy jest edukacja Klienta w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu rozpoczęcia Współpracy/konsultacji kontrolnej bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całościPowyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Współpraca rozpoczyna się w momencie odbycia pierwszej konsultacji z Dwumiesięcznej Współpracy. Termin rozpoczęcia Współpracy oraz konsultacji kontrolnych wynikających z Współpracy są ustalane przez Dietetyka w godzinach jego pracy, tj. od godziny 10:00 do 15:00. Brak kontaktu Klienta będącego we Współpracy z Dietetykiem przez okres 14 dni od momentu wysłania Planu przez Dietetyka oraz brak przesłania przez Klienta więcej niż 2 raportów z rzędu uprawnia Dietetyka do zakończenia Współpracy i ta zostaje uznana jako Współpraca w całości wykonana. Podczas przedłużania Współpracy i korzystając z kodu zmniejszającego kwotę przedłużenia Współpracy, Dietetyk nie tworzy kolejnego przykładowego jadłospisu oraz nowego Planu Współpracy, a konsultacje wynikające z przedłużonej Współpracy są traktowane jako konsultacje kontrolne. Dokumenty potrzebne do przeprowadzenia pierwszej konsultacji rozpoczynającej Współpracę, powinny zostać przesłane najpóźniej 7 dni przed konsultacją otwierająca Współpracę na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com . W przypadku późniejszego niż 7 dni przesłania dokumentów Dietetyk nie gwarantuje wcześniejszego zapoznania się z dokumentacją, co będzie skutkowało przeprowadzeniem skróconej wersji Wywiadu podczas trwania konsultacji.
  • Trzymiesięczna współpraca PREMIUM (osoba dorosła z alergią pokarmową/AZS, dziecko z alergią pokarmową/AZS)– współpraca obejmuje: Trzymiesięczną opiekę dietetyczną, 3 konsultacje online – pierwsza trwająca maksymalnie 80 minut, kolejne oceniające postęp wdrażania zmian trwające maksymalnie 40 minut ustalane kolejno po 4 tygodniach i 8 tygodniach od dnia wysłania przez Dietetyka Planu Współpracy (data Konsultacji kontrolnych jest ustalana przez Dietetyka. Konsultacja kontrolna ma na celu kontrolę wdrażania zmian u Klienta, wyjaśnienie ewentualnych niejasnych kwestii oraz wprowadzenie ewentualnych modyfikacji Planu. Po Konsultacji kontrolnej Dietetyk nie wysyła podsumowania, chyba, że są wprowadzane istotne modyfikacje postępowania, które wymagają szerszego opisu), 1-dniowy przykładowy jadłospis stanowiący element edukacyjny względem prawidłowej kompozycji i różnorodności potraw, analizę obecnego stanu zdrowia, analizę badań laboratoryjnych, analizę Wywiadu zdrowotnego i Dziennika żywieniowego wraz z korektą ewentualnych błędów, indywidualnie dobrane zalecenia żywieniowe, informacje dotyczące istotnych klinicznie alergenów, indywidualnie dopasowany Plan suplementacyjny dobrany w oparciu o wyniki badań i przeprowadzony wywiad, sugestie zmiany stylu życia, indywidualnie dobrane zalecenia pielęgnacyjne skóry atopowej- jeśli ten problem w danym przypadku również występuje, stały kontakt mailowy, gdzie odpowiadam na wszystkie pytania, przesyłany do Dietetyka cotygodniowy raport. Czas oczekiwania na odpowiedź na pytanie zadane drogą mailową wynosi maksymalnie 48 h od poniedziałku do piątku. Czas oczekiwania na Plan Współpracy, gdzie ujęte są powyższe informacje wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem współpracy. Celem współpracy jest edukacja Klienta w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu rozpoczęcia Współpracy/konsultacji kontrolnej bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości.Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Współpraca rozpoczyna się w momencie odbycia pierwszej konsultacji z Trzymiesięcznej Współpracy. Termin rozpoczęcia Współpracy oraz konsultacji kontrolnych wynikających z Współpracy są ustalane przez Dietetyka w godzinach jego pracy, tj. od godziny 10:00 do 15:00. Brak kontaktu Klienta będącego we Współpracy z Dietetykiem przez okres 14 dni od momentu wysłania Planu przez Dietetyka oraz brak przesłania przez Klienta więcej niż 2 raportów z rzędu uprawnia Dietetyka do zakończenia Współpracy i ta zostaje uznana jako Współpraca w całości wykonana. Podczas przedłużania Współpracy i korzystając z kodu zmniejszającego kwotę przedłużenia Współpracy, Dietetyk nie tworzy kolejnego przykładowego jadłospisu oraz nowego Planu Współpracy, a konsultacje wynikające z przedłużonej Współpracy są traktowane jako konsultacje kontrolne. Dokumenty potrzebne do przeprowadzenia pierwszej konsultacji rozpoczynającej Współpracę, powinny zostać przesłane najpóźniej 7 dni przed konsultacją otwierająca Współpracę na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com . W przypadku późniejszego niż 7 dni przesłania dokumentów Dietetyk nie gwarantuje wcześniejszego zapoznania się z dokumentacją, co będzie skutkowało przeprowadzeniem skróconej wersji Wywiadu podczas trwania konsultacji.
  • Sześciomiesięczna współpraca PREMIUM (osoba dorosła z alergią pokarmową/AZS, dziecko z alergią pokarmową/AZS)– współpraca obejmuje: Sześciomiesięczną opiekę dietetyczną, 6 konsultacji online – pierwsza trwająca maksymalnie 80 minut, kolejne oceniające postęp wdrażania zmian trwające maksymalnie 40 minut ustalane kolejno po 4 tygodniach, 8 tygodniach, 12 tygodniach, 16 tygodniach i 20 tygodniach od dnia wysłania przez Dietetyka Planu Współpracy (data Konsultacji kontrolnych jest ustalana przez Dietetyka. Konsultacja kontrolna ma na celu kontrolę wdrażania zmian u Klienta, wyjaśnienie ewentualnych niejasnych kwestii oraz wprowadzenie ewentualnych modyfikacji Planu. Po Konsultacji kontrolnej Dietetyk nie wysyła podsumowania, chyba, że są wprowadzane istotne modyfikacje postępowania, które wymagają szerszego opisu), 1-dniowy przykładowy jadłospis stanowiący element edukacyjny względem prawidłowej kompozycji i różnorodności potraw, analizę obecnego stanu zdrowia, analizę badań laboratoryjnych, analizę Wywiadu zdrowotnego i Dziennika żywieniowego wraz z korektą ewentualnych błędów, indywidualnie dobrane zalecenia żywieniowe, informacje dotyczące istotnych klinicznie alergenów, indywidualnie dopasowany Plan suplementacyjny dobrany w oparciu o wyniki badań i przeprowadzony wywiad, sugestie zmiany stylu życia, indywidualnie dobrane zalecenia pielęgnacyjne skóry atopowej- jeśli ten problem w danym przypadku również występuje, stały kontakt mailowy, gdzie odpowiadam na wszystkie pytania, przesyłany do Dietetyka cotygodniowy raport. Czas oczekiwania na odpowiedź na pytanie zadane drogą mailową wynosi maksymalnie 48 h od poniedziałku do piątku. Czas oczekiwania na Plan Współpracy, gdzie ujęte są powyższe informacje wynosi 14 dni roboczych. Istnieje możliwość wydłużenia tego terminu ze względu na działania tzw. siły wyższej. Płatność za usługę następuje przelewem na konto i/lub za pośrednictwem Przelewy24 przed rozpoczęciem współpracy. Celem współpracy jest edukacja Klienta w kontekście alergii pokarmowych, występujących reakcji krzyżowych, prawidłowego komponowania posiłków. Klient ma prawo do jednorazowej zmiany terminu rozpoczęcia Współpracy/konsultacji kontrolnej bez podania konkretnej przyczyny. Zmiana terminu konsultacji jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości.Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Współpraca rozpoczyna się w momencie odbycia pierwszej konsultacji z Sześciomiesięcznej Współpracy. Termin rozpoczęcia Współpracy oraz konsultacji kontrolnych wynikających z Współpracy są ustalane przez Dietetyka w godzinach jego pracy, tj. od godziny 10:00 do 15:00. Brak kontaktu Klienta będącego we Współpracy z Dietetykiem przez okres 14 dni od momentu wysłania Planu przez Dietetyka oraz brak przesłania przez Klienta więcej niż 2 raportów z rzędu uprawnia Dietetyka do zakończenia Współpracy i ta zostaje uznana jako Współpraca w całości wykonana. Podczas przedłużania Współpracy i korzystając z kodu zmniejszającego kwotę przedłużenia Współpracy, Dietetyk nie tworzy kolejnego przykładowego jadłospisu oraz nowego Planu Współpracy, a konsultacje wynikające z przedłużonej Współpracy są traktowane jako konsultacje kontrolne. Dokumenty potrzebne do przeprowadzenia pierwszej konsultacji rozpoczynającej Współpracę, powinny zostać przesłane najpóźniej 7 dni przed konsultacją otwierająca Współpracę na adres mailowy walczymyzazs@gmail.com . W przypadku późniejszego niż 7 dni przesłania dokumentów Dietetyk nie gwarantuje wcześniejszego zapoznania się z dokumentacją, co będzie skutkowało przeprowadzeniem skróconej wersji Wywiadu podczas trwania konsultacji.

4. Zakupy w Sklepie można dokonywać bez konieczności rejestracji konta. Niezbędne jest jednak podanie danych osobowych identyfikujących Kupującego koniecznych do realizacji zamówienia oraz wystawienia dowodu potwierdzającego zakup. W przypadku zakupu konsultacji dietetycznej lub Współpracy, Klient wyraża zgodę na przekazanie swojego imienia, nazwiska, adresu mailowego oraz telefonu platformie booksy international sp. z o.o w celu wpisania terminu do internetowego kalendarza Dietetyka.

5. W przypadku zakupu indywidualnego planu żywieniowego rozumianego jako konsultacje dietetyczne online:

  • Konsultacje z Dietetykiem odbywają się online (Zoom) lub telefonicznie (na wyraźną prośbę Kupującego) o wyznaczonej godzinie ustalonej uprzednio z Kupującym; 
  • Kupujący jest zobowiązany do przesłania pełnej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia Pojedynczej konsultacji dietetycznej z wybranym przez siebie wariantem/ Pojedynczej konsultacji dietetycznej Kontrolnej z wybranym przez siebie wariantem/ Wsparcia pielęgnacyjnego z wybranym przez siebie wariantem/ Współpracy z wybranym przez siebie wariantem oraz Awaryjnej konsultacji dietetycznej z wybranym przez siebie wariantem W 1 WIADOMOŚCI MAILOWEJ 7 dni przed terminem konsultacji. W przypadku późniejszego niż 7 dni przesłania dokumentów Dietetyk nie gwarantuje wcześniejszego zapoznania się z dokumentacją, co będzie skutkowało przeprowadzeniem skróconej wersji Wywiadu podczas trwania konsultacji. Jeśli badania, Wywiad i Dziennik zostaną wysłane w kilku osobnych wiadomościach, to Dietetyk zobowiązuje się do zapoznania tylko i wyłącznie z pierwszą wiadomością mailową, reszta zostanie pominięta. Wiadomość mailowa z dokumentami Klienta powinna być zatytułowana według schematu „IMIĘ, NAZWISKO, DATA KONSULTACJI”
  • Wywiad zdrowotny oraz Dziennik żywieniowy powinny zostać wypełnione w formie elektronicznej i odesłane zwrotnie na adres mailowy Dietetyka w formacie Word. Przesłanie w innym formacie oraz ręczne wypełnienie dokumentacji będą skutkować brakiem zapoznawania się dietetyka z przesłaną dokumentacją
  • Wysyłając badania należy upewnić się, że są one czytelne oraz prawidłowo odwrócone. Wyniki nieczytelne, rozmazane, z cieniami uniemożliwiającymi ich prawidłowe odczytanie, przesłane do góry nogami- nie będą analizowane.
  • Badania przesyłane z różnych okresów choroby koniecznie muszą zostać pogrupowane w pliki, co umożliwi prawidłowe zapoznanie się z ich treścią. Badania z kilku lat wymieszane ze sobą nie będą przez Dietetyka analizowane.
  • Klient ma prawo do darmowej jednorazowej zmiany terminu konsultacji/ rozpoczęcia Współpracy/konsultacji kontrolnej bez podania konkretnej przyczyny. Kolejne przekładanie terminu nie będzie już możliwe, za wyjątkiem okazania zaświadczenia od lekarza o konieczności odbycia pilnej konsultacji w tym terminie, pilnej pomocy medycznej lub innego udokumentowanego zdarzenia losowego. Zmiana terminu konsultacji/ rozpoczęcia współpracy jest możliwa do 48 h poprzedzających konsultację (zapis ten dotyczy osób, które przesłały wcześniej dokumenty potrzebne do przeprowadzenia konsultacji, a tym samym wyrażały chęć i gotowość do przeprowadzenia konsultacji). Jeśli spotkanie zostanie odwołane w czasie krótszym niż 48 h, to taką konsultację traktuję jako taką, która dokonała się w całości. Powyższe zasady nie obejmują zdarzeń wywołanych tzw. siłą wyższą (wypadek, choroba, pobyt w szpitalu, nagła pilna konsultacja lekarska – w takim wypadku należy przesłać dokument potwierdzający zaistniałą sytuację, a możliwość skorzystania z konsultacji/ współpracy zostanie przywrócona). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji strony zobowiązują się do życzliwości i opracowania nowego rozwiązania, które usatysfakcjonuje obie strony. Jeśli chęć kolejnej zmiany terminu konsultacji/ rozpoczęcia współpracy wynika z niewypełnienia przez Klienta przesłanych wcześniej przez Dietetyka dokumentów lub z niewykonania kontrolnych badań, to istnieje możliwość dodatkowej odpłatnej zmiany terminu.
  • Dietetyk zastrzega sobie prawo do odmowy przełożenia konsultacji/ konsultacji rozpoczynającej Współpracę po raz drugi ze względu na niewykonanie badań, ponieważ konsultacje/ terminy rozpoczęcia Współpracy są przekładane przez Dietetyka na termin odległy o minimum 50-60 dni, co daje wystarczającą ilość czasu na wykonanie potrzebnych badań.
  • W przypadku rozpoczęcia się konsultacji/konsultacji rozpoczynającej Współpracę Dietetyk oczekuje na klienta 10 minut od godziny umówionej konsultacji. Jeśli przez 10 minut Klient nie pojawi się na konsultacji (zalogowanie do ZOOM, telefon do Dietetyka informujący o ewentualnym spóźnieniu), to po tym czasie Dietetyk kończy konsultację/konsultację rozpoczynającą Współpracę i traktuje konsultację jako taką, która dokonała się w całości.

§ 4 Zasady składania zamówienia

  1. W celu zakupu w Sklepie, Kupujący musi podjąć następujące kroki: dodać produkt lub usługę do koszyka, klikając w przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoważny)
  2. Następnie po akceptacji regulaminu (zaznaczenie checkboxa) oraz kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoważny), Kupujący zostanie przeniesiony na stronę operatora płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybrane produkt lub usługę.
  3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowa o dostarczenie treści cyfrowych uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mailowy podany w formularzu zamówienia.
  4. Ceny podane w Sklepie są cenami w  brutto wyrażonymi w polskich złotych (PLN).
  5. Faktura za zakup wystawiana jest na prośbę Kupującego i przesyłana na adres mailowy podany podczas zakupu.

§ 5 Zasady płatności i dostawy

  1. Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:
  2. Przelew online lub kartą kredytową za pośrednictwem Przelewy24
  3. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty (lub części wpłaty w przypadku rozłożenia na raty) na koncie Sprzedawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.
  4. Dostawa kupionego produktu cyfrowego następuje na adres mailowy Kupującego wskazany w procesie składania zamówienia. Produkt cyfrowy jest możliwy do pobrania przez 7 dni od momentu zakupu. Jeżeli przez ten czas produkt cyfrowy nie zostanie pobrany i zapisany na zewnętrznym nośniku, to Kupujący traci możliwość pobrania zakupionego produktu cyfrowego oraz traci możliwość wnioskowania o ponowne przesłanie produktu na adres mailowy. Wszelkie problemy techniczne związane z zakupionym produktem cyfrowym również należy zgłaszać w 7 dniowym okresie liczonym od daty zakupu produktu.
  5. W przypadku zakupu produktów cyfrowych (ebooki, gotowe jadłospisy) Konsument wyraża zgodę na dostarczenie produktu cyfrowego i tym samym spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, co skutkuje brakiem możliwości odstąpienia od Umowy.

§ 6 Umowa o dostarczenie Treści cyfrowej

  1. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treści cyfrowej niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.
  2. Treść cyfrowa uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do niego lub jego pobranie, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej, lub treść cyfrowa nie otwiera się w sposób prawidłowy, Konsument wzywa sprzedawcę do ich dostarczenia w terminie 7 dni od daty zakupu Treści cyfrowej.
  4. Ciężar dowodu dostarczenia spoczywa na Sprzedawcy.
  5. Dostawa zakupionej Treści cyfrowej następuje na adres mailowy Kupującego wskazany w procesie składania zamówienia. Produkt cyfrowy jest możliwy do pobrania przez 7 dni od momentu zakupu. W tym terminie konsument może zgłaszać jakiekolwiek problemy z odtworzeniem Treści cyfrowej. Po terminie 7 dni możliwość pobrania Treści cyfrowej oraz zgłaszania jakichkolwiek problemów z odtworzeniem Treści cyfrowej przepada i nie ma możliwości ponownego przesłania Treści cyfrowej przez sprzedawcę.

§ 7 Reklamacje 

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkt lub usługę zgodną z umową. 
  2. Treści cyfrowe oferowane w Sklepie internetowym są zgodne z umową w rozumieniu art. 43k ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Reklamacje można składać pisemnie, drogą elektroniczną na adres mailowy Poradni dietetycznej lub przy wykorzystaniu wzoru formularza stanowiącego załącznik do ustawy o prawach konsumenta.
  4. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie, numer rachunku bankowego Kupującego, na który w razie uwzględnienia reklamacji Sklep zwróci poniesione przez Kupującego koszty. 
  5. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej złożenia za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Sklep wystąpi do Konsumenta o jej uzupełnienie. 
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej z Umową w zakresie, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy:
    • został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha odbiega od wymogów zgodności z Umową, oraz 
    • wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy.
  7. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową dostarczanego jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  8. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    • doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    • przedsiębiorca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową,
    • brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową,
    • brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z doprowadzenia do zgodności z Umową,
    • z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  9. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produkt niezgodny z Umową pozostaje do wartości Produktu zgodnych z Umową. Jeżeli Umowa stanowi, że Produkt jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym pozostawał niezgodny z Umową.
  10. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Produkt jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności jest istotny.
  11. Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie także do Przedsiębiorców na prawach konsumenta. 

§ 8  Odstąpienie od umowy

  1. Kupujący będący konsumentem lub Klientem przedsiębiorcą na prawach konsumenta może w terminie 7 dni kalendarzowych odstąpić od umowy zawartej drogą elektroniczną bez podania jakiejkolwiek przyczyny pisząc wiadomość mailową o treści „Proszę o zwrot kosztów opłaty za konsultację online” na adres mailowy Dietetyka. Wyjątek od tej zasady stanowi odbycie Konsultacji awaryjnej w terminie wcześniejszym niż 7 dni od daty zawarcia umowy.
  2. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór do ustawy o prawach konsumenta. Skorzystanie z formularza o odstąpieniu od umowy nie jest obowiązkowe.
  3. Sama rezygnacja z terminu na platformie Booksy nie jest równoznaczna z chęcią rezygnacji ze skorzystania z usługi. W przypadku odwołania przez Kupującego terminu na platformie Booksy, braku kontaktu ze strony Kupującego z Dietetykiem w celu ustalenia nowego terminu Pojedynczej konsultacji dietetycznej z wybranym przez siebie wariantem/ Pojedynczej konsultacji dietetycznej z wybranym przez siebie wariantem +Wsparcie edukacyjne i pielęgnacyjne/ Pojedynczej konsultacji dietetycznej Kontrolnej z wybranym przez siebie wariantem/ Wsparcia pielęgnacyjnego z wybranym przez siebie wariantem/ Współpracy z wybranym przez siebie wariantem oraz Awaryjnej konsultacji dietetycznej z wybranym przez siebie wariantem w terminie 30 dni liczonych od daty rezygnacji z terminu na platformie Booksy, to wybrany przez Kupującego wariant konsultacji przepada i nie będzie możliwości skorzystania z usługi konsultacyjnej w późniejszym terminie.
  4. Bieg terminu dla skutecznego złożenia odstąpienia o umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy zawartej na odległość, tj. od momentu zawarcia umowy określonej w § 4. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Skutkiem odstąpienia od Umowy jest:
    • uznanie jej za niezawartą;
  6. Sprzedawca zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta lub Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta – płatności;
    • zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z dodatkowymi kosztami.
  1. Odstąpienie od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem jest indywidualny plan żywieniowy przygotowany w celu zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb żywieniowych i zdrowotnych konsumenta (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie produktu cyfrowego, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 9 Prawa autorskie 

  1. Materiał udostępniany w Sklepie, gotowych oraz indywidualnie sporządzonych jadłospisów, jak również wygląd i treści publikowane na nim stanowią własność Sprzedawcy i są objęte ochroną wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 
  2. Kupujący może korzystać z zakupionych usług i produktów wyłącznie na użytek własny (prywatny) związany bezpośrednio z celem dla jakiego dokonał zakupu.
  3. Kupujący ma zakaz kopiowania i rozpowszechniania materiałów, w tym gotowych i indywidualnych Planów żywieniowych (Planów Współpracy) lub zaleceń dietetycznych, w tym podsumowań konsultacji w formie PDF. W razie nie uszanowania tego zakazu Sprzedający ma prawo dochodzić swoich praw na drodze sądowej.

§ 10 Dane osobowe

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://walczymyzazs.pl/polityka-prywatnosci-2/

§ 11 Zbieranie i weryfikacja opinii

  1. Do publikacji opinii uprawnieni są Klienci, którzy dokonali zakupu w Sklepie internetowym i korzystali z Produktu. Zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
  2. Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub Produktach – w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego rozdziału.
  3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep.
  4. Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne, jeśli takie pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie i używali Produktu.
  5. Klient powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny. 
  6. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
    • bez uprzedniego dokonania zakupu w Sklepie;
    • wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
    • używając wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe;
    • przygotowanych na zlecenie przez firmy świadczące usługi związane z opiniami w Internecie.
  7. Sprzedawca dokonuje weryfikacji opinii pod względem zgodności z Regulaminem oraz, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście nabyli i używali Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, w szczególności poprzez umożliwienie umieszczenia wyłącznie opinii:
    • osobom, które podały imię (lub imię i nazwisko) oraz adres mailowy;
    • zarejestrowały Konto klienta;
    • udzieliły opinii poprzez udostępniony przez Sprzedawcę specjalnie link dedykowany dla danego Produktu.
    • W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.
  8. Reklamacja związane z publikowaniem i weryfikacją opinii można składać na adres Sprzedawcy:
    • e-mail: walczymyzazs@gmail.com
  9. Składając reklamację podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  10. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  11. Administratorem danych osobowych osób publikujących opinie jest Sprzedawca.

§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
  3. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  4. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą;
  5. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  6. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, można znaleźć na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl
  7. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odrPlatforma ta służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy na usługi dietetyczne zawierane są w języku polskim.
  2. Konsultacje przeprowadzane przez Dietetyka mają charakter informacyjny i nie zastępują porady lekarskiej.
  3. Klient przyjmuje do wiadomości, że przygotowana dla niego dieta jest opracowywana z dbałością o jego zdrowie, według indywidualnej interpretacji stanu zdrowia, wyników badań, a także oparta jest na profesjonalnej wiedzy i doświadczeniu Dietetyka. Usługi świadczone przez Dietetyka nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez Klienta, z uwagi na złożoność ciała ludzkiego i czynników środowiskowych mających wpływ na efekt porad dietetycznych. Dietetyk nie bierze zatem odpowiedzialności za brak oczekiwanych skutków lub za negatywne skutki stosowania diety. Ponadto wizyty oparte są na przeświadczeniu, że Klient nie zataił jakichkolwiek informacji, a w Wywiadzie żywieniowo-medycznym oświadczył wyłącznie prawdę.
  4. Dietetyk może odmówić Klientowi wykonania usługi lub konsultacji w przypadku, gdy:
    • zachowanie Klienta świadczy o tym, że jest on niepoczytalny, wykazuje zachowanie obraźliwe i naruszające dobra osobiste Dietetyka i/lub jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu podobnym do ww.,
    • udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie klienta,
    • udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi przewyższa umiejętności lub wiedzę Dietetyka
    • Klient odmawia wypełnienia i/lub przesłania stosownych dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia konsultacji lub wykonania usługi
    • Klient podważa konieczność leczenia farmakologicznego jednostki chorobowej dotyczącej jego samego lub swojego dziecka, a tymsamym może doprowadzić do pogłębienia się choroby oraz ograniczenia możliwości działania przeciwzapalnego diety
  5. Możliwość zawieszenia współpracy istnieje tylko w  uzasadnionych przypadkach, kiedy Klient z nieoczekiwanych powodów znajdzie się w szpitalu, co uniemożliwi mu kontakt z dietetykiem lub ulegnie wypadkowi. Czas zawieszenia będzie równy czasowi pobytu w szpitalu zgodnie z kartą wypisu ze szpitala. W innych sytuacjach niż pobyt w szpitalu zawieszenie współpracy nie jest możliwe.
  6. Klient ma obowiązek poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych pojawiających się w trakcie stosowania się do zaleceń.
  7. Brak kontaktu Klienta będącego we Współpracy z Dietetykiem przez okres 14 dni od momentu wysłania Planu przez Dietetyka oraz brak przesłania przez Klienta więcej niż 2 raportów z rzędu uprawnia Dietetyka do zakończenia Współpracy i ta zostaje uznana jako Współpraca w całości wykonana.
  8. Klient nie może odsprzedać swojej konsultacji lub Współpracy na rzecz innej osoby. Takie działania są niedopuszczalne pod rygorem zaniechania wykonania konsultacji z osobą postronną, a konsultacja zostaje anulowana i uznana jako wykonana.
  9. Dietetyk zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  10. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub uznane zostały za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego Regulaminu, a w miejsce niedozwolonych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy.
  11. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
  12. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego prawa Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  13. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.24 roku.

Załącznik. Wzór formularza reklamacji

………………………….,………………………..

(miejscowość, data)

Poradnia ……………………………

………………………………………..

(nazwa i adres przedsiębiorcy)

………………………………….

(imię, nazwisko konsumenta)

………………………………….

(adres konsumenta)

REKLAMACJA

Niniejszym, zawiadamiam, że:

  • produkt zakupiony na podstawie Umowy z dnia ………………………… jest niezgodny z umową
  • usługa dietetyczna zawarta na podstawie Umowy z dnia ………………… moim zdaniem została wykonana niezgodnie z umową. 

Wadliwość produktu / usługi polega na ………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Mając na uwadze powyższe, wnoszę o

a) w przypadku produktu cyfrowego żądam:

  • doprowadzenia do zgodności z umową
  • obniżenia ceny o kwotę ………… i zwrot oraz zwrot na mój numer konta ………………………………
  • odstępuję od umowy

b) w przypadku usługi online

  • ponowne wykonanie usługi zgodnie z umową
  • obniżenie ceny  w kwocie …………………. (jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe) oraz zwrot na mój numer konta ……………………………………………………….

                                                                                   ………………………………………………..